2010. június 20., vasárnap

Vagyok

Néha kicsit elveszek a teendőimben, kijutott sokféle munkából az elmúlt pár napban (nem lehet mindig varniiii!).
Először is a takarótűzős-pauza viselt meg...., igaza volt Naturitának, de megy a bírkózás!
Ha nem részleteiben kellene varrnom egyéb bokros teendőim miatt, már három takaró is elkészült volna....


Amíg Áron hosszú hétvégéjét töltötte itthon, igyekeztem ágytakaró helyett más, bármikor abbahagyható  hasznosságokat készíteni.
Például a céhlevelemet, csakazértisredwork. A sztori annyi, hogy elszabtam az előzőt, újat kellett készítenem. A mintát innen töltöttem le.
Témába illő kis nőcis motívum, az alap anyagot azért vásároltam meg, mert 'majd egyszer lesz belőle valami'. Lett.


Apropó CÉH. A főoldalon vagyok(vagyunk), elismerést kaptam Gelencsérné Lazarovits Klári szerkesztő-foltvarrótól a tartalomért és kivitelezésért, természetesen ami a varrást illeti. Itt is köszönöm, hát ezért is érdemes 'tenni' a dolgunkat!

Legvégül egy neszesszer, semmi pompa, csak a tűzés önmagában a dísz.
A kérés az volt, hogy 'minden' elférjen benne és sárga legyen. Belül is zsebes, tágas a tatyó, úgy hallottam: eltaláltam!
Megjegyzem, a tűzendő felület kicsi volt, a méregdrágán vásárolt Aurifil színátmenetes cérna négyszer foszlott szét munka közben, mondjam vagy mutassam? Ááááá! Biztosan nem értek hozzá!


Ezt a kis sebes-lobos, szúnyogcsípte, motoros ördögbütyköt pedig meg kell mutatnom, csak úgy....


Szerdán jövök az új anyaggal, addig is várom a munkák fotóit.
Sok-sok blokkal bővült a samplerünk, ugyanis Varrószakkörös Rita is vállalta a blokkvarrást és csatlakozott az összes eddigi blokk elkészítésével!
Foltra fel, szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...