2010. június 12., szombat

Összeállt

Tegnap eljutottam a munkával a tűzésig.
Kipakoltuk (megint) a kis ebédlőnket, ott volt helye a 4 négyzetméteres takarónak.
Eddig nagyon nem szerettem a biztosítótűs rögzítést, de belátom, hogy legbiztonságosabban ezzel a módszerrel rögzíthető a 3 réteg.
Azok után, hogy a varrás, - mint érdemi rész -  a teljes munka harmadát tette ki a vasalás és igazítás mellett, nagyon fogom élvezni a tűzést és a birkózást, bár azért vettem ekkkkkora varrógépet, hogy megkönnyítsem a dolgom. Hajrá Bűvös Sárkány!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz, kíváncsi vagyok a folytatásra!!!!

    VálaszTörlés
  2. Te aztán nem tétlenkedtél.
    Nagyon JÓ lett.
    Na a tűzésnél nem fogsz fázni :o)

    VálaszTörlés
  3. Ez egyszerűen szuper, imádom ez a blokkot, egyik nagy kedvencem. Csodás takaró lesz! Nagyon ügyes és szorgos vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóóóóóóóó. Ehhez nem tudok mást hozzáfűzni! Nagyon jóóóóóóóóóó! :)

    VálaszTörlés
  5. Orbis, Rita, Csilla és Berry, köszi!
    Addig haladtam, amíg tartott az ovi, szerettem volna befejezi a tűzést is (de nem csak varrásból állt a napom), most a harmada van meg a teljes munkának. Mondjam, hogy hétfő és kedd szünnap az oviban? Na mindegy, haladgatok egyéb teendőimmel, még mindig a céhlevélnél tartok, már legalább négyszer félretettem más miatt! Ezen kívül előre megvarrom a szerdai blokkot, aki ismeri, szereti is, aki nem ismeri, örülni fog a fakunyhónak!

    VálaszTörlés
  6. Rita!
    Ez a takaró, most már a végleges helyén valami csodás látványt nyújt, sok mindenki megcsodálta már, nem győzök "dicsekedni" vele.
    Látszik rajta a rengeteg munka, a sok odafigyelés, és a precizitás.
    Biztos sokan megirigyelték már ezt a takarót, de és azt gondolom csak az eredeti az Igazi, a másolat csupán másolat...
    Én nagyon örülök, hogy eredeti Rita Foltok ágytakaró tulajdonosa vagyok!!!
    Köszipuszi :o)
    Anita

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Anita, igazán kedves vagy!
    Használjátok egészséggel!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...