2010. június 2., szerda

Blokkvarrós helyzetjelentés 5., + egyebek

Köszönöm lányok a képeket, beszerkesztettem, íme a munkánk:


A képszerkesztő programra bízom a keverést, eddig nem is nagyon figyeltem az összetételt, mert a dolog pont attól spontán, hogy ahányan vagyunk, annyiféle színt és mintát alkalmazunk. Szerintetek is kinézhetne így egy sampler-takaró?
Eddig 16 blokkot varrtunk meg, cca. 70db-ról érkezett fotó, az enyémekkel együtt kb. 90db-ot számlálhatunk.
Kérdeztétek, hogy meddig megy a sorozat.......Amíg meg nem unjuk.
Én az év végéig készítem el hetente az egy db blokkot, szerda marad az új anyag napja. Úgy számoltam, hogy addigra jön össze kb. 50db blokk (ennél még több, ha duplázunk), ebből már lehet Karácsonyra ajándéktakarót varrni.....és tananyagmennyiségnek sem rossz...
Tulajdonképpen a tanulás motivál és az, hogy Ti is kíváncsiak vagytok, tájékozódni szeretnétek és partnerek vagytok mindebben.
Várom a fotókat Nagybánhegyesről is, tudom, hogy kiszorítják a hölgyek az időt egy kis varrásra!
Tőlük hozott csomagot tegnap a posta, foltkörünk kapta ajándékba,  rengeteg cérna van benne, és leírása a katedrálablak készítésének ill. gyorstechnikai bemutatót kaptunk! Köszönjük, hasznosítjuk! Itt jegyzem meg, helytálló a foltkör  mottója, miszerint: 'Bírjuk cérnával!'

Orbishoz és Shushannához hasonlóan összeraktam én is az elkészült blokkjaimat. Ahhoz képest, hogy kéket nem is szerettem volna használni, egész jól belendültem.
Én sem terveztem, csak varrtam, odafigyeltem például arra, hogy a repkedő madár ne hupilila legyen, hanem a természet színe, stb. A választásom annak is szólt, hogy mivel vizuális lény az ember, jobban érzékeli majd a madár formáját háromszögekből, ha a színe is megközelítőleg ugyan az. Egyébként nekem tetszik a madaram színe....
Ezek tehát az én blokkjaim:

5 megjegyzés:

  1. Szia Ritafolt, csak megtaláltalak, a régi blogodon keresztül ideértem, hogy üdvözöljelek, mint új olvasót... És itt milyen közös munka zajlik. Nahát! Mindig csodálom a foltvarrós együttműködéseket! Már csak egy kérdés motoszkál bennem: de mi lesz a kész takaró sorsa? :-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anikó! Tényleg megkerestél, nagyon örülök a gesztusnak, köszönöm!
    Mi lesz a takaró sorsa? Bennem egy nemes szándék motoszkál, örömet szerezni vele, jót tenni...jótékonysági célra felajánlani...adni.
    Mint ahogy ez a kezdeményezés is a közös tudáshoz való hozzásegítésről, a tudás gyarapításáról, annak átadásáról szól, a szavak legnemesebb értelmében.
    Üdvözöllek!

    VálaszTörlés
  3. Elkészült ám nálam az utolsó két blokk, csak fotózni kell. Igyekszem küldeni! :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó volt elolvasni ezt az összefoglalót. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy egyszer egy hónapban (legalább!) személyesen is átadhatnánk egymásnak azt a sok jót, amit egymástól kapunk, egymásnak adunk ebben a gépesített világban. Pedig minden jellemző lehet ránk, csak éppen az nem, hogy gépiesek lennénk...ahogy elnézem ezt a rengeteg foltot, teljesen meghatódom. Az jutott eszembe, mint amikor a kisiskolások egyre több és több betűt megtanulnak és már néhány betűsor szavakká áll össze.
    Megint csak köszönöm Ritus!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...