2011. október 18., kedd

Őszi dekor - TUTORIAL

Az évszak adta az ötletet, kerestem pár lehullott lomblevelet, végül egy juharra esett a választásom, sablonként használtam.
Négy azonos apró mintás, de eltérő őszi színű textilt vettem le a polcról, közbéléssel megerősítettem, a hátlapjára felrajzoltam a levél kontúrját és kivágtam.
A leveleket elrendezgetve a nagymamám szekreteréből zsákmányolt matérián, nagyvonalúan applikáltam őket az anyagra az erezetet érzékeltetve, szerettem volna megőrizni a levelek plasztikus hatását.
Az alapként használt zsákvászon felső szélét visszahajtottam és egy dióágacskát böktem át rajta, ez lett a felfüggesztése.
Az eredmény: himbálózó őszi levelek az ovi díszeként.
A zsákvászonból készült díszsál ötletét továbbgondolva, asztalterítő, függöny, mappaborító, vagy akár táska éke lehet az őszi dekoráció, becsempészve otthonunkba pár csepp szezonális színkavalkádot.
A készítés menetét ma este 1/2 8-kor a Bajai Tv-ben nézhetitek meg, majd holnap reggeltől egy héten át a TV Kreatív percek rovatában.
Jó munkát kívánok!

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...