2011. október 5., szerda

Barney csillagai

Kisgyerekesként második gyerekkoromat élem a mai rajzfilmcsatornák sokaságában, noha ritkán megy a Tv alapzajnak és egyébként is leszabályoztam a csatornák nézhetőségét, észre vettem valamit.
A nézhetőnek ítélt Jim-jam adja Barney és barátai c. sorozatát és vajon milyen függöny díszlik az étkezőkocsiban?
Úgy van, pw és csillagos, az ágytakaró blokkal összerakva!
A lényeg azon a kombinált vágástechnikával készülő csillagmintán van, melyet Barney után szabadon, Barney csillagának neveztem el.
Felfedezésemmel egyidejűleg megvarrtam néhány blokkot, majd UFO-k lettek, még a tavalyi Iglice-móka sem volt képes eltüntetni a csillagokat. Most halmoztam az élvezeteket és karácsonyi változatban varrtam pár sztárt, asztali futó....vagy textildísz lesz belőle.
A fotó jobb oldala a csillag, a bal pedig bemutató oldal.
Az év elején vásároltam tervezőfalat, most bontottam ki először  a csomagot.................. Biztosan kellett ez nekem?
Nos, kitaláltam már, hogy hová kerüljön,  de a kivitelezés még várat magára. Tulajdonképpen olyan munkám nem is volt, amihez kellett volna.....Biztosan kellett ez nekem?
Felpakoltam pár blokkot próbaként, a fele leesett, egy óra elteltével már nem számított  nekik a gravitáció, maradtak, én pedig elbizonytalanodtam.
Biztos?

4 megjegyzés:

  1. A tervezőfallal először én is így jártam (szidtam mint a bokrot...).
    Mindaddig lepotyogtak a blokkok, míg egyszer csak meguntam, felrajzszögeztem egy lécre, és az őt megillető helyre, a falra fellógattam!
    Azóta kirúgta magát, ráncok eltűntek, és remekül működik úgy, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva!
    Már én sem bánom, hogy megvettem!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy írsz a témáról, mert betegesen szeretek megvenni mindent, ami a foltvarrással kapcsolatos. Persze UTÓLAG jó pár dologról bebizonyosodik, hogy semmi szükség rá, és valahogy így érzek ezzel a tervező fallal is.Ha te kimondod, hogy ez is egy ilyen dolog, én hallgatok rád...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Rita !
    Klasszak lettek a csillagok,ne keseredj el,a tervező fal még jó lesz valamire...
    A te kreativitásoddal még sok hasznát veheted!
    Rózsa

    VálaszTörlés
  4. Jó az ötleted Móni, én is ilyen megoldással tervezem elhelyezni, csak a kettős hasznosítású műhelyemben már a falakon sincs hely!!!!

    Háááát Kriszti, bár megtudnám mutatni Neked, hogy mi mindenbe ugrottam bele én is - most már mondhatom, hogy feleslegesen!
    Számos munkámhoz terveztem és tervezem alkalmazni a leplet, most is hasznosnak ítélem, felszabadítja a vízszintes teret, csak elszomorodtam a potyogás miatt.
    Akkor érdemes megvenni, ha tényleg több négyzetmétert tervezel és ez egy ágytakarónál, textilképnél igaz. A sors úgy hozta, hogy a vásárlása óta nem volt rá szükségem, de most már nem csomagolom vissza!
    Mindenesetre Gina megerősített, itt ír a témáról:
    http://varrogepcentrum.blogspot.com/2011/03/tervezofal.html
    Egyébként felvetődött bennem viccből, hogy szervezhetnénk egy 'feleslegesen megvásárolt' holmik fórumát és csere-beréjét, valami valakinek még kincs lehet!

    Igazad van Rózsa, betervezem egy takaróba, ha nem működne......ez is vicc volt, működik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...