2011. június 20., hétfő

'Őrült' hétvége...

Nem mindennapi programban volt részem szombaton, amíg az ország foltvarrói a szabadban varrtak, addig  kis csapatunk Lőrincz Mariannát, a MFC vezetőségének tagját fogadta és hallgattuk előadását a crazy-ről és Kszenia Dmitrieva munkáiról. Magával ragadott Marianna lelkesedése és abszolút értem elhivatottságát.
Kszenia művésznő ruhakölteményeivel és táskacsodáival a tavalyi Határtalanulon volt szerencsém találkozni, megfogott a szín- és anyaghasználata. Szerelem volt eső látásra, foltosként megfogalmazódott bennem az elhatározás: ruhát egyszer így nekem is kell varrnom! Bár ruhavarrással nagyon keveset foglalkoztam, ez a műfaj nagy kihívás. A kedvencem:
Szeretem a crazy-technikát, előszeretettel alkalmaztam már  a stitch and flip változatát is, melyet szilánkos fakunyhónak is mondanak.
Nyitott szemmel járva, kutattam már az öltözködés és foltvarrás mai (számomra is hordható) formáját, így a harmincas éveim második felébe lépve, leginkább ebben a stílusban látom a csinos és lehetséges pw. megoldásom.
Marianna tolmácsolásában Kszenia véleménye, hogy legyünk elegánsak és vállaljuk fel a nőiességünket. Egy remekül megkomponált ruha és a hozzá tartozó táska már tökéletes harmóniát alkot.....Igaza van.
Ami engem illet, a rohanó életvitelemben sokszor a sportos és praktikus öltözékeket részesítem előnyben, de megjelenni tudni kell. Kszenia ruhakölteményeit hétköznapokra is ajánlja és hordja, én ha nem is fogok rögtön őrült szoknyába bújni, egy vagány fűzőt viszont el tudok magamon képzelni egy szövetből varrt crazy-táska kiegészítővel.

Köszönet Mariannának a felkészültségéért és önzetlenségéért, eredményes volt a látogatás, csatlakoztunk a rajongókhoz!

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg gyönyörű!!!! Főleg, hogy a crazy-t én is imádom! :-)

    VálaszTörlés
  2. Csoda szépek Kszenia munkái. Kár ,hogy a soha nem volt tanagyag az iskolában / és itt a foltvarrásra is gondolok/. Ha rajtam múlna, én biztosan bevezetném, legalább a varrónők tanulhatnának tőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...