2011. június 15., szerda

Hvar-i falvédő 2.

Valójában két falvédő készült Horvátország legnagyobb szigetére, a másodikhoz témájában is odaillő textileket válogattam össze.
Mindig igyekszem személyre szabott dolgokat készíteni, most a tengeri feelinggel párosítottam a kifürkészhetetlennek tűnő és végtelen csillagos egünk elemeit, tudva azt, hogy a háziasszony asztrológiával foglalkozik.
A tűzés témáját a vízhez kapcsolódóan kívántam megválasztani, végül Ági tette fel az I-re a pontot a kicsit tajtékos hullámok mintájával.
Háziasszonyunk elképzelése szerint a falvédők az átminősítést követően teszik otthonosabbá az apartmanok nappaliját. Nos?

5 megjegyzés:

  1. Ó, ez nagyon tetszik, mindig lenyűgöz az egyszerűség szépsége....voltam H-ban is tényleg ilyen. Kopár sziklák, kék tenger....
    Nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, hogy én mennyire vágyom oda vissza!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett!!! A mintaötlet kevés, ha valaki nem így varrja meg :-)) Nagyon szép munka!
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Judit és Gabi! Ha sikerült visszahoznom lelketekbe az emléket, akkor tényleg jól válogattam, köszönöm! Talán az apartmanba betérő vendégek is összekötik majd a nyaralás kellemes pillanatait a falvédőmmel.
    Kedves Ági, Neked is köszi, azóta csak hullámokat tűznék!!!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg mindent belevarrtál! Látom a homokos tengerpartot, a csodás felhőket, a szikrázó napsütést!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...