2010. szeptember 1., szerda

SAM KEDVENCE

Visszatérek az 'egyenes varráshoz', Sam kedvencét választottam mára.
Válogathattam volna jobban is a színeket, kevésbé érvényesül a két minta, elkészítem nyerőbb összeállításban is. Később.
Most jöjjön az anyagszükséglet:
Ha egy blokkot készítek, megmarad egy háromszög, érdemes szorozni és többet kiszabni.
Zöldből: 8,3×8,3cm-s négyzet saroktól sarokig elfelezve, és 2db 13,7×3,7cm-s csík,
Fekete/fehérből 7,6×7,6cm-s négyzet, 3,7×3,7cm-s négyzet, és 14,5×14,5cm-s négyzet félbevágva, hogy két háromszöget kapjunk.

Összeállítása : repkedő madár és négyfoltos szerint történt.

Először a 7,6×7,6cm-s négyzethez varrtam a zöld háromszögeket, majd a nagy f/fehér háromszög varrása következett...
...az így kapott négyzet nagyháromszöges oldalára az egyik csíkot varrtam, a másik csíkhoz pedig a kicsi f/f négyzetet.
Végül ezt a csíkot is a helyére öltöttem.
Ha ezzel a mintával készítenék takarót, így festene:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek az elkészítési utmutatóid. Köszönöm. Marika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Marika!
    Köszönöm, hogy beugrottál!
    Támogató a pozitív bejegyzésed és kiderül, hogy érdemes 'megmutatni'.
    Kíváncsian várom az elkészült munkád!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...