2010. augusztus 28., szombat

Az egyszerű felturbózása

Egyszínű, tehát egyszerű ruhadarabokat gondoltam izgalmasabbá tenni, erre adott lehetőséget Zsuzsi még tavasszal, amikor is elindította játékát.
A játékban Orbis adta tovább csomagját, azóta nézegetem, tartogatom jó ötletekhez a kedvenc textildarabomat, most jött el az ideje. (Itt megtaláljátok, 72-s textil.)
A magukat adó blokkokat kétoldalas vetexszel ráapplikáltam a pólókra, közbélést vasaltam a belső oldalra is, és letűztem a szélén.
Áronnal így összeöltöztem, irány a játszótér! ( Mert én is egy nagy gyerek vagyok! Anya! Hol vagy?)

2 megjegyzés:

  1. Hú!!! De milyen jók lettek a pólók!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :)
    Én falvédőt tervezek belőle. Mindegyik egy blokk közepén lenne. De még csak tervezgetem...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...