2012. augusztus 2., csütörtök

Karcagi táborozás

Idén az a megtiszteltetés ért, hogy Cic engem is felkért előadni a tudományom, köszönöm.
Kipihenve a rekordállítás fáradalmait (még mindig eufória), ha jól számolom, legalább 500 tyúkláb varrásánál asszisztáltam, gratulálok a szép táskákhoz, és köszönöm a figyelmeteket.
Sok ismerős szempárral találkoztam, megismertem új táborozókat is, ismét 'rögzítettünk' további találkozásokat, és megvagyok Julika!
A bajai különítmény bargello takarót varrt, textilékszert is készített, én pedig Szente Györgyi tolmácsolásában elkészítettem egyetlen varrományom, szinte közös munka Gabival, köszi a tűzést!
Belaktam, köszönöm Györgyi!
Jövőre, Veletek, ugyanitt!

Hazaérkezésünk óta alig aludtunk párat (ha jól emlékszem), és már utazunk is Kecskemérte alkotó táborozni.
Ilyen egy aktív nyár.......de már kezdeném előlről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...