2011. december 18., vasárnap

Megvilágosodás

Volt már alkalom, mikor irigyeltem a tervezők alulról megvilágított asztalát, de nem hímzek olyan sokat, hogy ennek egy egyszerűsítettebb változatát beszerezzem (egy prosztó üveglapot), maradtam a természetes fénynél, az ablaküvegnél.
Míg nem, egyszer csak rájöttem, hogy az új varrógépem toldalékasztala tökéletesen alkalmas a feladatra! Alulról megvilágítva egy rögtönzött lámpával, tökéletesen áttetszik az anyagon a minta!
Íme:
A karácsonyi hajrá még tart és egy csomó leeső anyagdarabot rakosgatok a színek szerinti csoportosításba (Nektek is van ilyen színek szerint csoportosított szatyor/zsák?) és nyitottam egy dobozt az almacsutkának is!
Úgy látom, be kell szereznem még pár dobozt, csábító ajánlatot olvastam Csokifoltéknál.......

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Ezzel az átvilágítós módszerrel már kísérleteztem én is, minta átmásoláskor.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...