2011. április 23., szombat

Jelentés

Kissé elmaradtam a bejelentkezéssel, én általában mindig mindent megtudok magyarázni, most ezt nem teszem, mutatok inkább.
Aktuális klubnapunk alkalmával Magdi anyus tyúkocskáját öltögette a társaság, a találkozó fényét tovább emelte ez a csodálatos zoknicica, társait itt tekinthetitek meg.
Voltam ám a kecskeméti Regionális Találkozón is, sajnos a pályamunkám mégsem készült el, így csak nézelődőként vettem részt a rendezvényen. Értékes és a szakma  művelői által elbírált alkotásokat láttam, a szokásos sok szép textilt és kütyüt, jövőre veletek ugyanott!
 Jutott idő egy kis bemutatóra is, nagyon varrom.....
Felfedeztem egy számomra új gaszroblogot is, kenyérkalácsnak neveztük el a csokító kategóriájú remeket, kár, hogy monitoron keresztül nem érezhető a fahéj illata, nekem nagyon bejött, így ressre sütve is!
Nos, összefoglaló képes beszámolóm végén kívánok boldog Ünnepeket, békét a házatokba!


1 megjegyzés:

  1. Kellemes Húsvéti Ünnepeket Nektek is !
    Az állatkák nagyon aranyosak, ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...