2011. február 24., csütörtök

Tavaszra hangolva, újítva

Itt-ott olvasom, mindenki nagyon várja már a tavaszt, én is!!!!
Hogy szakítsak a téli feelinggel, ismét változtattam a blog arculatán, kipróbálom a kéket! A blogsablon kiválasztásában Ági volt segítségemre.
Továbbá, három oszlopba rendezve praktikusabban helyeztem el a fontos információkat, oldalakat és könnyen elérhetővé tettem a bemutatásokat, a képre kattintva az I LOVE BAJA online magazin általam szerkesztett kreatív rovatának bejegyzéseit is itt tekinthetik meg az érdeklődők.
Az blogújítás bevezetése után következzen egy kis takarózás, kék, meleg, babysoft.

Ennél a takarótípusnál pár hete bevetett kis változtatással nagyon elégedett vagyok, bevált a babysoft matéria. Puha és melegebb hatása van az így készített gyerektakarónak és mivel így az évszak végén bekeményített a tél, jól jön a kocsiba egy párnává összehajtható takaró!


Ha már tűzés, akkor itt az ideje, hogy eldicsekedjem, Gombocz Ági utazik hozzánk oktatni a szabadkezes technikát. Nagyon várja a csipet csapat! Folyt.köv. az élményekről!

2 megjegyzés:

  1. Klassz az új desing!
    Szintén nagyon várom a szabadkezes ujjgyakorlatokat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és vidám lett az új blog :-))

    A takaró aranyos és praktikus lett! Én is nagyon szeretem a baby soft-ot hátlapnak, vigyázz, mert könnyen rákap az ember :-)

    A tanfolyamot várom én is, nagyon-nagyon készülődök!!

    Ági

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...