2010. december 7., kedd

Itt a vége...fuss el véle!


Kicsit megkéstem az utolsó blokk elkészítésével, noha senki sem reklamált, fontosnak tartottam a sorozat végét is.
Áprilisban kezdődött a blokkvarrós projekt, ez idő alatt 40db blokkfajtát készítettem el a 200-ból, folyamatban van a feldolgozásuk............
A kitűzött célomat elértem, gyarapodott a gyűjteményem, tanultam ezt-azt, és ami a legfontosabb, kitartóan végig csináltam!
Nagyon örültem, hogy ebben  mindig rohanó világban, akadt néhány alkotó, aki észre vette kezdeményezésemben a lehetőséget, és fel is használta saját céljaira.
Ezúton köszönöm Blokkvarró Alkotók a közreműködést, és részvételt!
Barátokra leltem, lelki társra, és mielőtt végképp meghatódnék, arra kérlek Benneteket, hogy írjátok meg nekem privát a postacímeteket, jön a Karácsony, és én annnyira szeretek ajándékozni!

6 megjegyzés:

  1. Jaj én annyira szeretném végigcsinálni, tuti meg is fogom, csak szerintem már karácsony utánra marad. Papíron ott vár a varrógép mellett az összes
    Én köszönöm neked a "tanfolyamot" nagyon sokat tanultam, hálás vagyok érte, és biztosan hasznát fogom venni a jövőben, sőt, már fel is használtam belőle ezt-azt!!!

    VálaszTörlés
  2. És én nagyon szégyellem magam, hogy egyet sem varrtam meg! :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen az aprólékos munkádat! Ugyan jómagam lemaradtam egy cseppet a blokkok elkészítésével. :-(
    Jó együtt látni a blokkokat!

    VálaszTörlés
  4. Én is rémesen lemaradtam, d efletett szándékom, hogy jövőre bepótolom.Nagyon jó kis patchwork továbbképzés volt. Köszi érte.

    VálaszTörlés
  5. Elhallgattam időközben, de szeretném, ha tudnád, hogy nagyon értékeltem és értékelem ezt a hatalmas munkát, amivel megajándékoztál bennünket. Ha meg is szakadt a folyamat nálam, az nem jelenti azt, hogy egyszer nem csinálom mégis végig. Jó hogy bármikor elérhető Nálad minden blokk, tudom, hogy fogom még nagy hasznát venni. Köszönöm Rita!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...