2010. május 31., hétfő

Redwork próbálkozásaim

Hogy redwork, az mostanában tudatosult bennem, persze nem én lennék, ha a technikát egy az egyben gyakorolnám.
Mint most már tudom, megfelelő vastagságú és színkóddal ellátott cérna való hozzá (részletek itt), én a talált motívumba szerettem bele és hímeztem ki a volnal mentén a nagymamám melírozott hímzőcérnájával.
Tavaly már készítettem egy kis aranyosságot, még most is kedvenc, de témája miatt nem sürgetem, hogy a falra kerüljön őszi dekorációként.


Bevillant az agyamba, hogy lassan lejár a céhlevél leadásának határideje, én hímzős technikával készíteném az enyémet, szóval munkára fel, tűbe be, jöhet a kézimunka!
Attól is kedvet kaptam, hogy Petit Ange oldalát nézve megcsodáltam az anyukájának készített ajándékot, és elvezetett Brenda Ryan oldalára, onnan már minden ment magától. Ellátogatva az ott talált készítők oldalaira, pont olyan mintákat találtam, ami az én stílusom, nagyon szépek. Ide sorolnám Linette Anderson munkáit, nagyon sok művésznő alkotásaihoz juthatunk el általa.
Kutakodtam magyar oldalakon is, kevés anyagot találtam a technikával kapcsolatban, még kevesebb sablonnal találkoztam. Nézzétek meg Piroseper munkáit! Ő tervezi, rajzolja a motívumot, és készíti el a szépségeit.
Ami engem illet, szemre másolok, nagyítok, de saját kútfőből nehezebben pattannak ki önálló rajzok, inkább meglévő sablon szerint dolgozom. Hátrány...... de érdekel ez a formavilág.
A céhlevél mintája egy tavalyi PW Magazinban közölt munka. Vízzel oldódó filccel átrajzoltam, azóta már majdnem kész a panel, most csak a sablont mutatom. Folyt.köv..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...