2010. április 8., csütörtök

Díjat kaptam

Nagyon kedves blogtársam Marcsi meglepett egy díjjal!
Köszönöm Marcsi!

Elnézést kérek, meggondoltam magam és megszegem a szabályokat...
Két nap alatt harmadszor módosítom ezt a bejegyzést.
Kaptam ilyen-olyan véleményeket az effajta népszerűsítő gesztusokról (mint ez a díj), mindenkinek van igaza a dologban, ami miatt beszáll a ringbe, vagy éppen inkább kimarad belőle.
Gondolkodtam a kérdőív semleges  kérdésein, ha már egyszer kreatívak vagyunk, inkább a munkásságra, a célokra, motivációra kellene rákérdezni, de erre találtam egy sokkal korrektebb lehetőséget, nézzétek meg Mónika blogját, ajánlom.
Ami engem illet, örülök, hogy végre valaki kommunikált velem, és hogy egy díjjal Marcsi rám is gondolt, mert amit készítek büszkén mutatom és jól esik a visszajelzés, van aki olvas, és hogy nem hiába blogolok.
Éppen ezért gondoltam egy merészet és egy blokk-sorozat bemutatásába kezdek step by step fotókkal és leírással, gazdagítva ezzel mindenki ötleteit, ápolva a tradíciókat, a magam szórakoztatására, stb.
Hamarosan ezzel (is) jövök!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...