2010. március 19., péntek

Kék és Zöld folytatás

Végeztem a keret tűzésével, kicsit elégedetlen vagyok a munkámmal, szerintem már nagyon szerettem volna letudni a dolgot, látszik.
Olyan tűzésvonalat használtam, amit például felhős égbolt tűzésénél szoktak alkalmazni, megszerettem.


Varrás közben egyszer csak kerregés és káosz, ez lett az eredmény, teljesen elhajlott a tű.
Az történhetett, hogy a gyárilag rosszul felcsévélt cérna megszorult, én vezettem (volna) tovább a takarót, és ahogy elhúztam a takaróval a tűt, elhajlott amikor belevert a talpba. A frász jött rám, szerencsére nem tört el alkatrész, minden egyben maradt. Mindenesetre elgondolkodtató a cérna minősége, mindig ezt a márkát használom, soha nem fordult elő még ilyen.
Tudtok ajánlani megbízhatóbb márkát?
Mit használtok? 



Árubeszerző (kis)körúton voltam ma és megláttam ezt a két gyönyörűséget. Némi fogalmam van arról, hogy mit készítek majd belőle, de még vár a sorára.
Alapvetően fiúsabb színekben gondolkodom , persze kisfiam miatt is. Csikókoromban sem voltam habos-babos kislány, mire felnőttem, csak fiús anyukának tudom magam elképzelni.
A kép úgy áll össze, hogy pár napja Miss Scotty blogján láttam egy édes kislányszoknyát, majd ma ezt a rózsaszín textilt, és egyszerre feladtam az elveimet.......jöhet A kislány!



Végezetül pedig arról számolnék be, hogy megérkezett Etihez az Add tovább játék csomagja, már izgultam, mert a rohanásban elmaradt a biztonsági leragasztás.
Jó kreatívkodást Eti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...