2010. február 11., csütörtök

Elmaradások

Igen, még most is a restanciákat pipálgatom, ma végre befejeztem a réges-régen megígért tortát, még tavaly vállaltam, hogy elkészítem Áron óvodai kiscsoportja részére.
A torta alapja adott volt, egy fa hengert vontam be vékony vatelinnel és textillel, íme a limetorta.
Nagyon tetszett a sárga textil, nekem a mintája teljesen a torták morzsás oldalát idézi, a citrom metszete pedig adott volt, még mindig imádom ezt a zöldet, amivel a szelvényeket elkészítettem.
Habosan ahogy kell, mehet a játékok közé!
 
Haladtam a dáliákkal, összeállítottam végre (UFO játék). Ahhoz, hogy a terv szerint mandalaszerű legyen a textilkép, meghagytam körben a virágokat, így nem a szirmok érvényesülnek, hanem a kidomborodó lilaság és narancsosság, amely színeket sajnos a fotó nem ad vissza, nappali fénynél jobb lesz.
Itt tartunk most.
                                    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...