2010. augusztus 19., csütörtök

NAGYI KEDVENCE

Egy újabb 'részeges', négyfoltos összeállítással kombinálva.

Nem bonyolult a sablon elkészítése, az eredeti sablon sajnos nem a 16×16cm-s méretben készült...nagyítottam rajta.
Egy négyzetrácsos lapra 15×15cm-s négyzetet szerkesztettem, 9cm-t befogva a körzővel, egymással szemben álló sarkokba szúrva egy negyed kört húztam vonaltól vonalig.
A körcikk az A sablon, a 'csontocska' a B sablon.
A sablonnal a piros és drapp cikket vágtam ki, B sablonnal a fekete csontot.
Fekete sarokra volt még szükség 4,2×4,2cm-s méretben, illetve 2db 4,2×13,5cm-s csíkra.
Először a csonthoz varrtam a körcikkeket, vasalás után 13,5×13,5cm-re igazítottam, majd hozzávarrtam az egyik kis csíkot, végül a másik csík + négyzetet is.

Variáció:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...