2010. augusztus 26., csütörtök

INDIÁN KIRAKÓ

Maradok még 1-2 darab erejéig a részeges blokkoknál, jöjjön most az indián kirakó.
Szintén sablonnal készül, amelyet úgy szerkesztettem át, hogy kompatibilis legyen az eddigiek méretével.
Egy 10×10cm-s négyzet egyik sarkából egy 5cm-s sugarú körcikket húztam vonaltól vonalig, így megvan az A és B sablon.
Íme a kép:
Minden sablonnal két-két darabot szabtam ki a választott két színből, így varrtam össze őket később:
A fotó azért 'feles', mert közbeszólt a technika, elcsúszott 1-2 digitális sík, és mire észleltem, már rég összevarrtam a darabokat. A lényeg azért látszik..

Összeállítottam mind a négy részeges darabot, egyenként igazítottam formára a körcikk felől (felső fotó), majd a négyfoltos tematikája szerint állítottam össze a négy kis blokkot.
Végső vasalást követően pedig végső igazítás jött, amint látjátok, bőven megvan a 16,2×16,2cm- méret.
Ha sok darabot varrtam volna, így festene egy takarón:

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...