2010. május 13., csütörtök

GYORS LUDAK

Ez a minta az egyik kedvencem, elkészítésének háromféle módját is ismerjük, legpontosabban papírtechnikával készíthető el, ám mi most a méretek pontos betartásával varrjuk meg blokkunkat.

Anyagszükséglet:
A  2db 16,2*8,7cm-s csík
B  4db 8,7*8,7cm-s négyzet.


Összeállítása:
Az egyik csík egyik végére helyezzünk egy négyzetet, színt színre fordítva és pontosan fedjék egymást. Jelöljünk egy egyenest a két szemben álló sarkok között, ezen az átlón varrjunk végig, de egy cérnaszálnyival kijjebb a jelzett vonalon (1).
Levágjuk a felesleges anyagdarabot és vasalunk (2), majd a másik sarokkal is eszerint járunk el (3), megismételve a folyamatot a második csíkkal is (4).


Az elkészült ludakat összevarrjuk, íme a gyors ludak:

5 megjegyzés:

  1. Pontosan ilyen blokkot fogunk felhasználni a szakkörön! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nahát-nahát! Véletlenek nincsenek!
    Azt érzékeltem, hogy néha van összefüggés egyik-másik munkámban más alkotókkal, a mostani blokkválasztásom is független a varrószakkörtől.
    Remélem hozzátettem valamit az 'össztudáshoz'!

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen! :-) A foltvarrós lányoknak említettem már, hogy ők is csatlakozhatnának. :-)

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de elmaradtam! Pedig milyen egyszerűnek tűnt elsőre heti két blokkot összeállítani...Megpróbálom behozni.:)

    VálaszTörlés
  5. Ugye-ugye! :-) Én pénteken kiszabtam, de sajnos nem tudtam hozzányúlni. Mára maradtak, jó lenne valami kis napocska, hogy le tudjam majd fényképezni őket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...