2010. május 6., csütörtök

CSÍKOK

Anyagszükséglet:
2db16,2*5cm-s csík
B  2db 16,2*5cm-s csík.

TIPP:
Gyorstechnikával több blokkot készíthetünk egyszerre, ha az 5cm széles csíkokat az anyagszélességből szabjuk ki (110cm vagy 140cm), hosszában összevarrjuk a négy csíkot, vasalás után pedig keresztben daraboljuk 16,2cm-s méretre.
Ezzel a módszerrel készítjük elő pl. a szeminola indiánok technikáját, a bargello technikát.


  
Elkészítés menete 1db blokk esetén:
A 16,2*5cm-s csíkokat hosszában összevarrjuk.


Csíkok:



Változatok:



5 megjegyzés:

  1. Na most beijedtem! Ilyen bargellot is fogunk varrni??? Anyám...

    U.I.: ha nem javul meg a gépem hamarosan, akkor hú de le fogok maradni!!!

    VálaszTörlés
  2. A kép vagy link ösztönző, a lehetőség adott...........

    VálaszTörlés
  3. Tanárnéni kérem! Sajna én ezt nem értem, hogyan lesz két négyzetből csík, valahol el kell vágni?

    VálaszTörlés
  4. Ha egy darab blokkot készítesz, akkor 16,2cm hosszú csíkokat szabsz ki és felváltva varrod össze, ennyi a blokk.
    Ha hosszú anyagcsíkokat vagy szalagokat varrsz össze felváltva, akkor keresztben darabolod majd 16,2cm-enként az összevarrt sávot, ahány vágás, annyi blokk.
    Megválaszoltam a lényeget?

    VálaszTörlés
  5. Elírtam, most javítottam a helytelen paramétereket, köszi Csilla az észrevételed!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...