2010. március 21., vasárnap

Esti vizit

..most nagyot néztem, a délelőtti 858-s látogatottságom megugrott 9640-re? Lányok! Ennyire jó volt a kalács?
Vagy a rendszer viccelt meg?
Mindenesetre úgy ezer felé terveztem egy tavaszi 'népszerűsítő' játékot, így viszont lemaradtam, de nem váratlak sokáig benneteket!
Apropó!!! Ha ilyen sokan olvasnak, akkor miért nem válaszol senki a feltett kérdéseimre? Hm?

Azt terveztem, hogy a műhelyemet mutatom meg, de inkább táskázzunk! Valamivel holnap is kell jönnöm, és a táska mindenkit jobban érdekel a varrósarkomnál....
30*30-s méretben készítettem el egy sorozatot, most minden nap másikkal villogok, nem tudok dönteni melyik legyen a kedvenc! Most már könnyed, vidám színekre vágyom, magamnak egy sárgás változatot készítettem......... mégis ez a fekete és zöld kombináció a jelenlegi kedvenc!
Sportos (mint én), és annak ellenére, hogy számomra a táska általában kolonc, ezt a darabot nagyon szívesen hordom a vállamon.
Az eleje kenguruzseb, attól olyan plasztikus, hogy flízzel rétegeztem és tűztem. A táskatest textilbőr, most jöhet a farmer és társai, mint alapanyag.



Dolgoztam ma Áron takaróján is (cca. 30'-et), elkészítettem a ferdepántot és levagdostam a cérnaszálakat mindkét oldaláról. A munka ezen része kevésbé izgalmas, a tatyók jobban izgatták a fantáziámat.
Holnap készre varrom és elkészítem az UFO-s sztárfotót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...