2010. február 25., csütörtök

Levelezésgondok és apróságok

Ma este jött egy rendszerüzenet, hogy 2 napja elküldött leveleimet a rendszer ismét megpróbálja továbbítani....Miért is?
Határidős játékok levelezése nem ért így célba, kerülővel sikerült intézkednem. Bosszantó.....
Apróságok nagy számban: bugyik és még mindig bugyik.
Találtam egy klassz tavaszi textilt, annyira intenzív a színe és mintája, hogy megihletett és egy sorozatot/kollekciót sikerült készíteni belőle, a neve maci a málnásban.
Én inkább eltérek mintaválasztásban a hagyományos habos-babos bugyimegjelenéstől, ettől egyéni és egyedi (itt egy hazai sörreklám jut eszembe), én így szeretem!

 

Barátnőm részére készültek a szatyrok, ugyanezen mintájú táska társaként.

                          

Ám, hogy jó hírt is mondjak, hívott ma a doktornőnk, hogy Áron szalmonella-tesztje negatív, hétfőn mehet oviba! Tudtam, vártam az eredményt és mégis kicsit búcsúzós hangulat lett úrrá rajtam, 2,5 hónapot volt itthon Áron, munkastop és babázás volt a program. Szerintem ő nem érti, hogy ezt az idillt miért kellett megzavarni egy kis óvodába-beszoktatással? Persze nem örökre búcsúzunk, visszaáll a rend, és kicsi fiam megy újra a pajtásokhoz játszani és okosodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...