2010. február 13., szombat

Farsang

Tegnap volt farsangi mulatság az oviban, Áron-zümi is ellátogathatott a gyerekekhez.
Féltettem nagyon, cca. 2 hónapos kihagyás után hogyan veszi az akadályokat, de hála az óvónéniknek és a pajtásoknak, Áron egy könnyet sem ejtett és tulajdonképpen jól érezte magát. Az elkészült képeken vagy a terített asztal előtt áll, vagy egyedül üldögél és nézi a táncoló gyerekeket, a szívem szakad meg! A férjem/pszichológusom szerint neki kell legyőznie az akadályokat, nem lehetünk mindenhol vele.......Hüpp.
 

Állítólag nagyon menő a halálfejes motívum, ami engem illet, háááát kihagyom, de megrendelésre készítettem pár neszesszert, ez a fajta már nagyon megy.


Sajnos kimaradtam a mai klubdélelőttből, már bő 2 hónapja nem találkozott a Foltműhely csapata. Dolgoztam már reggel, nem tudtam ezen módosítani. Bepótolom a lemaradásom, utólag megtanulom a vadászcsillagot!

1 megjegyzés:

  1. Hát itt minden gyönyörű, mint általában. A legszebbeket pedig meg is kaptam:).
    Abból a sárga-fekete csíkos méhecskéből lehet rendelni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...