2015. november 22., vasárnap

Nyakmelegítő a sármosnak

   Mostanság kicsit több időm van a semmihez képest és mint mindig, igyekszem hasznos dolgokra fordítani.
A rengeteg megvalósítandó foltos ötletem még parkolópályán, ám a szükségesség és a praktikum most is találkoztak.
   Adódott, hogy nyakmelegítőre volt szüksége a férjemnek és mivel kötni lehet Áronra várva az uszodában, fogkezelés előtt, üresnek tűnő félórákban, inkább a kötésem vágtam be a táskámba, mint egy falvédőt és a varrógépet.
Kerestem és itt találtam egy jó leírást. Aszerint változtattam a méreteken, hogy a sportos életmódot élő Kedves, biciklivel közlekedvén is melegen tudja tartani az arcát a sípős téli napokon.


Az eredeti leírásban szereplő középrész 15 sorát kevésnek találtam, duplázva tűnt megfelelőnek a nyakmelegítő hossza. Így a szélessége 35cm, a magassága 40cm lett.
Alize Burcum fonalával dolgoztam, pont elegendő lett volna egy 100 g-s gombolyag. A magasítással viszont elfogyott egy második gombolyagból is pár gramm.
Sikert aratott! Az enyém melírozott lesz! ;)



Görgei-Reiner Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...