2012. május 1., kedd

Hosszú hétvége, rövid varrás

Ez így volt.
.
Tavaly szert tettem egy szuper szövetre, szoknya készült belőle.
A maradékokból még februárban egy neszesszert készítettem:
Ma pedig a maradék maradékából kagylókat. A szombaton frissen vásárolt sablonnal gyorsan haladtam, anyagot közbélésre fektetve csak varrtam, vágtam. Egy táskát tervezek készíteni, már frissíteném a meglévőt, és legalább a szoknyához készül az új. Ha elkészül.
Ha már táska, akkor tűzött, a képen látható mintából, egyéni elképzelés szerint készült (és elkészült), pár héttel ezelőtti termés.
Egy röpke mondat még, gondjaim akadtak a blogerrel, nem érkeztek a levelezőprogramba értesítések, emiatt nem válaszoltam a hozzászólásaitokra, elnézést kérek. Ismét tanultam valamit!


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a tűzés!!!
    Tasival és a szoknyával nagyon csini leszel:)
    Rózsa

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...