2012. március 26., hétfő

Monokróm-játék

A fogalom az adott szín árnyalatait jelenti, ha egészen pontos lennék, akkor fehérrel és feketével kevert árnyalatokról beszélhetnék.
Mi foltvarrók persze mintákkal, színekkel dolgozunk, így aztán elrugaszkodva a  definíciótól, bármely árnyalatról van szó.
A szóban forgó játék a Magyar Foltvarró Céh Facebook oldalán él, én az aktuális monokróm blokkvarrós vasárnap után elkészítettem a saját blokkomat, játékon kívül mindent lehet, másként varrtam meg a feladatot, mert megláttam ez:
Annyi titkot rejthet, számomra érdekességet!
Maradtam a sárgánál, viszont a lényeget a legfelső anyag alá helyeztem. Terveim szerint a más-más színű blokkok alól kivillanó levél adja majd az összeállítás érdekességét, mely önmagában inkább szivárvány, mint monokróm, de hát az alkotói szabadság...........
A játék folytatásában összeáll egy egész kép, vagy ???, tetszik, varrok.

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...