2011. október 18., kedd

Őszi dekor - TUTORIAL

Az évszak adta az ötletet, kerestem pár lehullott lomblevelet, végül egy juharra esett a választásom, sablonként használtam.
Négy azonos apró mintás, de eltérő őszi színű textilt vettem le a polcról, közbéléssel megerősítettem, a hátlapjára felrajzoltam a levél kontúrját és kivágtam.
A leveleket elrendezgetve a nagymamám szekreteréből zsákmányolt matérián, nagyvonalúan applikáltam őket az anyagra az erezetet érzékeltetve, szerettem volna megőrizni a levelek plasztikus hatását.
Az alapként használt zsákvászon felső szélét visszahajtottam és egy dióágacskát böktem át rajta, ez lett a felfüggesztése.
Az eredmény: himbálózó őszi levelek az ovi díszeként.
A zsákvászonból készült díszsál ötletét továbbgondolva, asztalterítő, függöny, mappaborító, vagy akár táska éke lehet az őszi dekoráció, becsempészve otthonunkba pár csepp szezonális színkavalkádot.
A készítés menetét ma este 1/2 8-kor a Bajai Tv-ben nézhetitek meg, majd holnap reggeltől egy héten át a TV Kreatív percek rovatában.
Jó munkát kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Tök jó volt a műsor, köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon öteletes! Azt hiszem én is meglepem az unokák csoportját egy hasonlóval!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lett! Nekem is tetszik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...