2011. április 27., szerda

Öröm és üröm

Az a hatalmas öröm ért ma, hogy rájöttem, nekem osztotta a nyuszi a szerencsét! Niki nyereményjátékában ezt a csodaszép textilt választhattam, köszönöm!
Eredeti tervemmel ellentétben lehet, hogy átlényegítem a dolgokat, magasztosabb célra használnám fel a szép mintás anyagot....
Jelentkezem a kész darabbal! Vagy darabokkal?

Öröm után üröm, elmarad a gemenci program. Körlevélben értesültem, hogy érdektelenség miatt kellett lemondani a foltvarróversenyt és a köré szőtt programsorozatot.
Sajnálom. Leginkább az érdektelenség miatt. A földrajzi közelség okán (is) érdekes volt számomra a rendezvény, amelyre én csak pályamunkával készültem, több programom időbeli egybeesése miatt félemberként, ám nagy örömmel indultam volna az eseményre.
Így aztán ma nem postáztam az elkészült munkát, várja a neki való megmérettetést. Egy ici-pici részt megmutatok belőle:

5 megjegyzés:

  1. Jól néz ki!
    De milyen jó lehet az egész "kép" !!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, igen! szeretnénk látni, mi lesz belőle :)...és még egyszer gratulálok.
    Niki

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyereményedhez! A készített munkád biztosan meg fogja még találni a méltó helyét. Sajnos egyre inkább az a tapasztalat, hogy nagyon nehéz az embereket közös programokra, összefogásra bírni... :o(

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Amy, köszönöm Niki és Abile!
    Teljes egészében egy elbírált verseny után mutathatom meg, ez így korrekt, pedig már szívesen kiraknám!

    Nem láttunk bele, mennyire volt nehéz helyzetben a szekszárdkörnyéki foltvarrókör, érzésem szerint mindent megtettek ezért a rendezvényért is. Volt már alkalmam élvezni a figyelmes vendégszeretetüket, pont emiatt van hiányérzetem, mert kárba veszett sok remek ember energiája és ötlete Gemenc kapcsán.

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom a történteket.
    Egy következő pályázaton már biztos, hogy résztvevő lesz.
    Már ez a kis részlet is nagyon szép!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...