2010. október 2., szombat

Októberi csoporttalálkozó

Nyár közepén találkozott a csoport utoljára, talán ennek is köszönhető, hogy rengeteg volt a megbeszélnivaló, és mivel a teljes létszám harmada jelent meg, most nem a varrógépek pörögtek.
Gyarapodott a csapat Marcsi, és Marika mama személyével, éljen a blogbarátság! Nagyon örültem, hogy elcsábultak hozzánk varrni!
A jó hangulatban eltöltött pár órába belefért még egy kis sütizés, anyagosztás ajándékozási céllal, stb.
Pár kép a találkozóról itt, és ott.

1 megjegyzés:

  1. Rita! Látom már teli a polc ezzel a díjjal, amivel én is gondoltam rád! Elovastam amit tudatni szerettél volna magadról, mégis gondoltam rád, mert a te biztatásodnak köszönhetem, hogy már nem vagyok magányos alkotó! Ezt köszönöm, a díjat meg rád bízom... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...