2010. július 4., vasárnap

Újabb varrós nap

 
Szokásos találkozóját tartotta foltkörünk, nagy meglepetésemre eljegyzési gyűrű-mintát készítettünk, amely mintát pár napja fedeztem fel magamnak, és pont ezt a csodát varrtuk!
Elsőre nehéznek tűnt, persze azért is, mert annyi kicsi darabból áll össze egy ív, figyelni kell a jobb-bal oldalra, a színekre, és persze én egyel több színnel szerettem volna megoldani a feladatot, mint a leírásban szerepel.
Végül rájöttem, vagy ráéreztem? Összetettük amink van (tapasztalatra és tudásra gondolok), eljutottunk egy gyűrűig. A teljes gyűrűt ma fejeztem be, azt hiszem gyártottam egy UFO-t, szeretném folytatni, de kevés választott textilem van hozzá, megnézzük milyen anyagokat hoznak Karcagra, és lesz az elkezdett munkából egy terítő? Dehogy terítő? Egyből ágytakaró!

Aktuálisan kihúzott foltostársam szabadon választott technikával  kérte blokkját, ház legyen, ennyi volt a kívánság. Ha már próbálgatom szárnyaimat öltögetés terén, én így elkészítve vittem blokkomat, saját tervezés és vázlatrajz alapján született meg a darab, gépi öltéssel, a nagymamám hímzőcérnáiból válogatva.


Ezen kívül műhelyátrendezésre adtam a fejem, pár nap pauzát adtam magamnak foltosdolgok terén.
Azt tudom megmutatni, hogy milyen (volt)...........folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...