2010. június 23., szerda

Varrónap az imaházban

Nem aktuális, de elmaradhatatlan rövid beszámolót tennék.
Pár hónapos kihagyás után ismét összegyűlt a helyi foltkör, varrós téma a csantavéri közös varráson választható virágos blokk volt, most volt alkalmam elkezdeni.....


 ....viszont vár a befejezésére, mert nem tudom eldönteni, hogy díszpárna legyen belőle, avagy textilkép?
Folyt.köv.
A hangulat jó volt, az idő gyorsan telt, varrtunk is, beszélgetünk is, minden elismerés és köszönet a háziasszony gondoskodásáért és odafigyeléséért!

4 megjegyzés:

  1. Hú de jó! Ez is körbargello? Szerintem falikép legyen, én sajnálnám mindennapos használatra kitenni :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, minek nevezzem.......
    Cikkekből áll össze a kör, 2 anyag közé befogott 'szirmok' a díszek, ezeket utólag kell például rejtett öltéssel rögzíteni. Vár még rám kis gyöngyözés, összecsippentés, rétegezés, tűzés, stb.
    Ahogy néztem, a képed, egyben van az egész?
    Az enyém a hamis' körbargelló!
    A textilkép felé hajlok én is, és talán bedobom a júniusi UFO-k közé.....

    VálaszTörlés
  3. Én is megcsináltam tavaly, nekem táskán van! Nem egyszerű mutatvány volt összehozni ezt a virágot! Szép lett a tiéd is!! :o))

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nem volt egyszerű, pont összeállnak a miliméterek.
    Befejezem jövőhéten, megmutatom mit alkottam.
    Gyönyörű lehet táskán!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...