2010. május 17., hétfő

Kicsi munka, sok eső

Most már inkább fordítva szeretném, kitörni ebből az esős depiből és színekkel foglalkozni, felőrölni az elmaradásokat és szívbajokat!
Szombaton végeztem a CÉH-es barna-pályázatra szánt munkámmal, várom türelmesen, hogy befér-e a pályamunkám a keretbe?!
Vasárnap pedig haladtam kicsit a babaruhákkal, holnapig parkolópályára kellett tennem, civil foglalkozásom lelkes rajongóit fogadom.
Szóval a rucik:


Gondolkodtam a Sampler-quiltünk ütemén, arra jutottam, hogy sokaknak volt most oka lemaradni, megvárom hát a társaságot, egy héten csak egyszer, szerdán teszek fel új anyagot.
Napraforgó! Feltűntél és eltűntél, hol vagy virágom?
Alkossatok szépeket a héten, eheti jelszavam: munkaterápia.

6 megjegyzés:

  1. Ez valami bűbájos lesz (van)!!!
    Nagyon igazi csajusos, lányszobás! És Te kérdezed, hogy hogy csinálom? És te??? :))) Tele vagy energiával! És mindig másik arcod mutatod meg!
    Lesz egy pici időm-erőm, írok mailt!

    VálaszTörlés
  2. Én is, én is írok, csak még bééévagyok 'dugulva'.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán igazán egyedi és különleges csajos cucc lesz, le a kalappal. Ezzel még én is betakaróznék ám! Amúgy is szeretem az öltöztetős babákat, egyszer gyártottunk is egy készletet a lányokkal, mágnesesre, és a táblájukon rakosgatják is néha, azóta is.

    Nagyon szépet alkotsz ismét!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Orbis, Rád gondoltam először, mikor ezt a sorozatot megláttam!

    VálaszTörlés
  5. Nahát, milyen fura dolog ez, hogy így meg lehet ismerni egy-egy embert néhány váltott szó és pár alkotása alapján. :)
    A férjemnek már csak a "a virtuális barátnőim"-ként emlegetem ezt a blogos varrós kis társaságot.
    Jó itt köztetek!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...