2010. május 19., szerda

Babaruhás babatakaró

Még tegnap elkészült, öröm volt varrni, talán az új minta hatása?!
Azt hiszem tényleg bejön a heti jelszó, varrtam és varrtam, egyszer csak elapadtak a gondolatok a fejemben és készen is volt a kis szett.
A takaró ruháival készítettem a díszpárnát, rákerült a kicsi leány neve is.
Párnát baba mellé veszélyes lenne tenni, épp ezért úgy gondolkodtam, hogy ha egyszer nagyobbacska lesz a leány, jól jön a sziesztához, a takaró pedig csajos 'terepszőnyeggé' válik. Hm?
Az applikált ruhákat pelenkaöltéssel rögzítettem, szabadkezes technikával tűztem az egész takarót, de a ruhákat nem. Ettől olyan hatású lett az összkép, mintha kiemelkednének a ruhák a síkból, megelevenednek.



8 megjegyzés:

  1. Ez a kis takaró a párnával tüneményes!!!!!
    Szabad majd felhasznáni az ötletet? Persze én még a szép varrástól messze állok, de kislányomnak eltudnék vm. hasonló kis takarót képzelni :) Csakis akkor ha szabad!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves vagy Kata, köszi a szavaid!
    Meglepett gesztus, hogy megkérdezed, holott enélkül is alkalmazzák az ötleteket a kolléganők! Bátran dolgozz vele!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a takaró a párnával együtt! :-) Tényleg nagyon szépel előjönnek a ruhácskák!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színekkel dolgoztál. Különösen tetszik, ahogyan kiemelkednek a ruhácskák. Mindet kézzel applikáltad?
    Szerintem lehetne újat készítened, mert gyönyörű!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Gabi, Csilla, Zsu, köszönöm a véleményeteket!
    Csaltam, géppel applikáltam, ám a kézi munka a sarkokban szebb lenne. Viszont az időből kevés van........
    Újat készíteni? Nem tudok szabadulni a ruciktól, csak ezt varrnám!!!! Ráéreztél Zsu...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Rita válaszod! Nekem ez természetesnek tűnt hogy megkérdezzem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök, hogy egy ilyen gyönyörű ajándékkal lephettem meg a kis szomszéd Zsófi babát, majd ha megnő, remélem neki is annyira tetszik majd mint nekem!
    Köszönöm! :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...