2010. április 6., kedd

Kitti takarója

Tegnap 15 perc alatt 'összefutott' a 3 potenciális locsolóm, Áront Dida vitte locsolni, így aztán az összetűzött Kitti-takaróé volt az egész délelőttöm! Még február elején összeállítottam, de váratott magára a folytatás mindenféle okok miatt, most jött el az idő! Kukacoltam és ferdepántot készítettem, felvarrtam és kééééész!
Persze ez is Áronnak kellene, de ez most másé lesz!
Megvárjuk míg teljesen elmúlik a betegséges időszak és megyünk babócát látogatni!


Hátlap:


...és egy makro:

2 megjegyzés:

  1. Jó lett. Te mivel béleld? (Most akarok készíteni a fiamnak egy takarót megrendelésre, de ha puhát akarok, akkor nem megy a gépi tűzés, mert iszonyat pöffeszkedik a vastag vlies. Sokat tudnál segíteni a tanácsoddal.)
    Köszi

    VálaszTörlés
  2. Ezt is és Áron takaróját is 0,5cm vastag flízzel béleltem, egész pontosan 50g-s vatelin.
    Könnyű és könnyű vele bánni, próbáld ki, ez nem fog pöffeszkedni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...