2010. március 19., péntek

Kék és Zöld

Bevallom, napok óta égek a vágytól, hogy végre írhassak és mutathassak is valamit, ám olyan projekteken dolgoztam, a mit később tudok csak megmutatni....had legyek kicsit titokzatos...
Elővettem a soron következő feladatot, ami ráadásul UFO is, szóval végre szabadkezes tűzés, Áron névnapi takaróján.
A névnap miatt időzítettem márciusra, és nem gondoltam volna, hogy legnagyobb elszántságom ellenére fél évet várat magára a befejezés.
0,5cm-s flízzel dolgoztam, könnyű nyári takarót szerettem volna 'összefoltozni' a kockákból és csíkokból. Így egy álom tűzni, nagyon haladós és könnyű.
A rögzítést itt férceléssel oldottam meg annak ellenére, hogy mindig beakad, mert én azt nem szeretem, amikor kiteljesedne tűzés közben egy motívum, pont akkor érek egy biztosítótűhöz.
Nektek melyik rögzítési mód vált be? Mit használtok erre a célra ami eltér a 'nagykönyvben' megírtaktól? A ragasztóspray mekkora felületekhez lehet ideális megoldás? Leginkább gyakorlati tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mert azt tudjuk, milyen nehezen lehet bánni több m2 takaróval.....
Sokat gondolkodtam a motívumon, végül a kontúr-tűzés helyett szabadkezes tűzéssel rögzítettem a rétegeket, és csak a kockákat.
Hogy a  takaró színei intenzíven átüssenek, egy semleges ekrüs cérnaszín mellett maradtam, jól látszik a blokkokon, de nem hivalkodó.


Összeállítva és tűzve egész vagány, a hátlapja is nagyon tetszik, én szeretni fogom, nem csak Áron!
Annyira csípem, mikor beoson hozzám munka közben és a készülő darabot dicsérve csicsereg  fülembe: "Nagyon szép lesz Anya!"


Most következik a bordűr tűzése, hamarosan jövök!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megérkezett a csomag, nagyon kedves és figyelmes összeállítás. :o)) Érlelődik bennem a gondolat, hogy újra kirándulok a varrogatás terültére, no, csak úgy "kocamód".:o) Az a macis anyag csábító. (Csak ne kéne tűbe fűzni!) És a többi is mind telitalálat. Köszönöm.
    Eta

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...