2010. február 9., kedd

Kitti takarója és az elmaradások

Csak tegnap tudtam ölteni párat Kitti takarójának előlapján, vagy blogot szerkesztek, vagy varrok, és most még civil foglalkozásomat is gyakoroltam, pörgős napjaink vannak!

Összeillesztettem, varrás után kivasaltam és közben az aktuális UFÓ-n gondolkodom, egyik választás sem áll 'kézre', most már értem, miért tettem őket félre!
Végül egy befejezetlen textilkép mellett döntöttem, már teljesítenem kellett volna, ajándéknak szánom.
A dísze két hajtogatott dália, tavaly a hozzávalók kiszabásáig jutottam, ez a kupac lesz a textilkép!
 
Persze szalad a február, elmaradás akad bőven.
A helyi foltműhely blokkjátékának újabb darabja is vár még rám, és jelentkeztem Zsuzsi és Ida blogszülinapi játékára is, szóval most már lista jelzi a műhelyben, hogy mi a határidős teendő, de nem bírtam ki bejegyzés nélkül!

F I G Y E L E M!  Szolgálati közlemény:

Mini játék:

Várom azt a kedves olvasót, aki elsőként hagy kommentet az új blogomban, és ezért ajándékban részesül!
Nem kell mást tennie, mint elérhetőséggel üzenetet hagyni nekem, és megkeresem!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...