2010. február 19., péntek

Budapesti anyagbeszerzős cool-túra...........

...avagy egy sztájkoló GPS és három helyismerettel nem rendelkező nő eseteként is címezhettem volna a bejegyzést.
Történt ugyanis, hogy kitörve a téli és napi ritmusból, előre megfontolt szándékkal felkerekedtünk, hogy kirándulunk egyet Budapesten vásárlási- és feltérképezős szándékkal. A kirándulás része bejött, mert a már említett GPS hol működött, hol nem (de inkább nem), elküldött minket más irányba, visszafordulni sem egyszerű ha visz a forgalom, de megállapítani sem, hogy merre tovább, amikor nulla helyismerettel rendelkezik az ember leánya. Nagyvonalúan készültem az útra, hiszen nem nekem kell megmondani merre tartunk, viszont sűrűn kellett rögtönöznünk, jól jött a térkép..............egészen sötétedésig, amikor is mobillal világítottuk meg a papirost.....
A navigációs eszközről most már inkább semmit....
A feltérképezős része utunknak 50-50%-ban volt sikeres, bejártuk hát a régi megszokott állomásainkat, kisebb vagyont hagytunk a Varrógépcentrumban, Cserhegyinél és a Szív Wool kft-nél (Szent István krt. 27.), de anyagból lehet 'anyagot' készíteni, tehát a lesoványodott készleteimet most némileg feltöltöttem. (Megjegyzem, nagyon udvarias és készséges kiszolgálásban volt részünk mindenütt, ám ez utóbbi üzletben élmény volt a vásárlás! Külön öröm, hogy ajándékkönyvet is kaptam, kettőt!)
Néhány helyre pedig már időnk hiányában nem jutottunk el, ám a dunaújvárosi tavaszváró foltosnapon még megvásárolhatom amit szeretnék.
Egyszóval bejárva kiskert és nagykert, elvégeztük a feladatot, jöhet a munka!
A munka, ami tornyokban áll, így aztán befejezem irományom és kihasználva Áron csendes pihenőjét, most már nem csak nézegetem, hanem bele is vágok a textilekbe!
Ezek pedig  szerdai szerzeményeim, a teljesség igénye nélkül....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...